onsdag 3 mars 2010

PYSSELSTUGAN min


Hejsan alla glada människor , ja nu börjar min syhörna och mina barnbarns pysselstuga
bli färdig, vi har målat ,golv,väggar,möbler och spikat hit och dit-men det finns mycket kvar att göra- men så roligt att vara där******** läs och begrunda ordspråket som jag beställde på nätet-väldigt kloka ord, som jag tänker och försöker att leva efter.Vävstolen den kommer jag att sätta upp till hösten , just nu får alla mina pelargonier bo i dett rum. Om ni tittar på ramen där det står Pysselstugan ser ni 3 hjärtan,de är mina 3 barnbarn*L*Gulligt visst.Olle är för go han tyckte det var så fint där nere med var sin pyssel låda och allt som finns att skapa där nere , så sa han va bra mormor att frysen är här- då kan vi ta glass när vi vill-helt rätt tycker jag.
Kramisar från en lycklig MORMOR

1 kommentar:

Mammamonkan sa...

Gud så härligt att ha ett eget "pysselrum" Det skulle jag oxå vilja ha. Och jag håller med Olle,perfekt att ha frysen nära...:o)